Med NKI mäter vi kundnöjdhet

Vi vill skapa hem som uppfyller våra kunders drömmar och önskemål. Därför är det viktigt för oss att få reda på hur du som kund upplever oss och ditt bostadsköp. Detta gör vi genom att bjuda in dig till att delta i en anonym NKI-undersökning.

Vad är NKI?

NKI står för Nöjd Kund Index och är en metod för att mäta kundnöjdhet. Vi anlitar ett oberoende företag, Prognoscentret, att skicka ut och samla in resultaten. Undersökningen mailas ut ca två månader efter slutbesiktning. Har du ingen e-post får du undersökningen hem i din brevlåda istället.

Det är viktigt för oss att du är nöjd

Vi på OBOS Kärnhem jobbar med att ständigt förbättra oss och dina synpunkter är viktiga i vår strävan att ha branschens nöjdaste kunder. Dina svar är anonyma, men vi tar väl tillvara på dem i vårt utvecklingsarbete. Och som tack för att du svarat skänker vi 100 kronor till Min Stora Dag.